Ra Wszechmocny. Pogromca krokodyli.

 Ra Wszechmocny. Pogromca krokodyli to świetna powieść autorstwa A.B Greenfield' a napisana w zeszłym roku. Ten, kto lubi detektywistyczne książki, to myślę z pewnością, że ta będzie dla niego idealna😊. Ra, bo tak brzmi imię egipskiego Kota Faraona, lubi wędrować za zapachami pysznego jedzonka🐱🐆. Warto wspomnieć również, że bez żadnego posiłku trudno mu się myśli nad czymkolwiek😄. Kot Faraona uwielbia korzystać z luksusowych rzeczy oraz jeść specjalne kocie przysmaki. Uwaga❗Kiedy dostaje jakieś resztki z ludzkiego jedzenia, to jest to dla niego prawdziwy koszmar❗

Jednak nie zawsze jest dla kota tak pięknie, ponieważ pewnego razu faraon musi wyjechać, aby sprawdzić co nieco przy pracach. Ra dostaje od niego specjalną misję - opiekę nad jego dziećmi, Kiyą i Dedim.  Podczas wizyty w pałacu Pani Satiah niestety dzieci zostają porwane❗. Pewnie przeszedł Wam teraz po plecach dreszczyk😄 - to tak samo jak mi😄.

Ra wraz z jego najlepszymi kocimi kumplami wyruszają na poszukiwania. Jednak to, co jest najgorsze, to to, że mają na to ograniczony czas bo w innym przypadku zamiast Dediego👦 , który miał zostać następcą tronu, niestety mógł zostać ktoś inny. 

Miu i Chepri podczas tej tułaczki muszą panować nad ich najlepszym przyjacielem Ra, ponieważ w wielu sytuacjach jedzenie jest ważniejsze od znalezienia dzieci. 

Jak myślicie, kto mógł być wmieszany w tą sprawę? Może Pani Satiah, bo to pod właśnie jej opieką były dzieci, albo ktoś z jej służby, lub nawet jakieś zwierzęta🐋🐫🐅?

Ra Wszechmocny. Pogromca krokodyli  to książka skłaniająca do wielu przemyśleń i refleksji. Ja spędziłam wspaniały czas przy jej czytaniu, więc mocno Wam ją polecam😊. Na pewno przeczytam inne jej części, bo do tej pory ukazały się aż 3 tomy😊! 

Koniecznie dajcie znać czy zamierzacie przeczytać tę książkę😇.

 PS Czas Wielkanocny zleciał tak szybko, że aż nie zdążyłam Wam złożyć życzeń z tej okazji🙈🙈. No to w takim razie życzę Wam wspaniałego i radosnego tygodnia😁.




Komentarze

  1. Przypuszczam, że książka była bardzo pasjonująca. Koty w Egipcie były otoczone wielką czcią, były bogami. Boginią przedstawianą jako kotka lub kobieta z głową kota była Bastet, zwana też Bast. W Sakkarze oglądałam ogromną nekropolię z zabalsamowanymi kotami, wężami. Przyznam się, ze był to okropny widok.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest to bardzo pasjonująca powieść 🙂. Trudno mi się było od niej oderwać :) O tak 😊 . Koty na pewno też mi się kojarzą z Egiptem 😀. Były dla niego charakterystycznym elementem.
      Miłego dnia!

      Usuń
  2. Muszę troszkę więcej u ciebie poczytać, proponujesz fajne książki. Ra Wszechmocny z opisu może wydawać się książką dla dzieci, a ja takie też lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło 😊.
      Jest to niesamowicie ciekawa oraz fascynująca książka 😃. Ten, kto lubi tajemnicze i zagadkowe lektury, to myślę, że będzie to idealny wybór 😀

      Usuń
  3. O proszę! Ta książka może nam się spodobać. Dziękuję za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja recenzja zachęciła do sięgnięcia po tę książkę 😃. Bardzo ją polecam, bo spędziłam świetne chwile przy jej czytaniu 😊.

      Usuń
  4. Jedzenie na pierwszym miejscu??? cóż... taka już kocia natura:))) Może to krokodyl jest sprawcą porwania... skoro Ra jest jego pogromcą? To na pewno ciekawa książka, dziękuję za polecenie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak😊, z kotami to już nigdy nie wiadomo na jaki pomysł wpadną🙈😂. Kocie wybryki i ich pomysły - to jest coś😂. Te czworonożne zwierzęta bywają naprawdę szalone😊.
      Pozdrawiam😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Raz jeszcze kilka słów o ,,Hobbicie''

Co myślę o książce Hobbit, czyli tam i z powrotem😊 ?

Longin - tu byłem.

Mazurscy w podróży. Diamentowa gorączka.

1 urodziny bloga " Moja pasja czytania"