Jakie książki mnie ostatnio zachwyciły?

Witajcie, drodzy Czytelnicy👋😊
Tym razem wpadłam na pomysł, aby nie była to po prostu jakaś recenzja 📖📚📔, tylko post, w którym przedstawię Wam moje ulubione książki, które w ostatnim, minionym czasie tutaj zrecenzowałam😀. Mam dużo swoich ulubionych książek, czyli takich, w których było coś charakterystycznego, takich, których najciekawsze wątki pamiętam do dziś.
📖📚📔
Przechodzę już teraz do głównego tematu tego wpisu😊. Ostatni post na blogu, to była recenzja książki📖 ,,Kot, który nauczał zen". Mogę śmiało powiedzieć, że z perspektywy czasu jest to zdecydowanie moja ULUBIONA KSIĄŻKA 📖. Ja zazwyczaj czytam powieści pisane w formie dziennika, pamiętnika itp. oraz literaturę przygodową, jednak ostatnio zdarzyło się, że przeczytałam książkę opowiadającą o czyimś życiu, tzw. biografię. 

Przeczytanie książki ,, Kot, który nauczał zen'' autorstwa James'a Norbur ' ego dało mi niesamowitą siłę, która jest nie do opisania. Bardzo dużo z niej wyniosłam, bo jest to powieść, która przekazuje nam niesamowicie wartościowe rzeczy, z których w naszym codziennym życiu w ogóle możemy sobie nie zdawać uwagi. Takie rzeczy jak przyjaźń💗, spokój, odwaga, poczucie własnej wartości...
Jeśli nie przeczytaliście jeszcze mojej najnowszej recenzji, która nosi  tytuł ,, Kot, który nauczał zen'', to musicie koniecznie to nadrobić, ponieważ tam o niej więcej napisałam i o moich emocjach, które towarzyszyły mi przy tej książce. 

Drugą powieścią, która w ostatnim czasie bardzo mnie zachwyciła, to zdecydowanie ,, Jedyny pirat na imprezie'' autorstwa Lindsey Stirling. Jest to opowieść, która opowiada o życiu tej właśnie  aktorki. Pokazane jest, jak wytrwale dąży do celu i pomimo wielu przeszkód życiowych, których się w ogóle nie spodziewała udało jej się osiągnąć to, co chciała. Nasze życie pisze różne scenariusze, niekiedy gorsze, a niekiedy radosne pełne śmiechu i wesołych chwil. W książce jest pokazane, że pomimo wielu wpadek w życiu warto się tym nie przejmować i iść dalej
Nie będę się tu już więcej rozpisywać, tylko odsyłam Was do mojej recenzji o tej książce, która się tutaj nie dawno pojawiła. Tam jest więcej opisanych moich wrażeń i przemyśleń na ten temat😊.

PODSUMOWUJĄC obie książki uwielbiam📖 i każda przekazuje nam coś zupełnie innego, oraz ma przesłanie do naszego codziennego życia. Niekiedy zapominamy o tych najważniejszych rzeczach, więc obie książki chcą nam o tym przypomnieć💗.

Tak, jak obiecałam Wam we wcześniejszym poście, teraz przyszła pora, aby ogłosić Wam dlaczego miesiąc maj jest dla mnie tak bardzo wyjątkowy. Otóż😊😋... Już 21 maja mój blog będzie obchodził swoje 2 urodziny odkąd go założyłam. Zobaczycie, że to bardzo szybko zleci i nawet się nie zorientujemy, że już mamy maj, bo aktualnie mamy końcówkę marca🙈😅😄😁😂. 
Już się nie mogę doczekać maja😊😊😊.

Komentarze

  1. Bardzo chętnie będę do Ciebie zaglądać, bo recenzje książek zawsze mnie interesują, jestem oprócz ogrodoholika także książkoholikiem :)
    Gratuluję zbliżającej się drugiej rocznicy prowadzenia bloga... sama nie jestem zbyt długo w blogowej społeczności, ale ten czas tak szybko leci, jak oszalały.
    Życzę dalszej weny do pisania i wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję💗! Jest mi naprawdę bardzo miło😊. Takie słowa naprawdę dużo dla mnie znaczą😊. Masz rację - ten czas leci za szybko, co dopiero był styczeń, a już mamy prawie początek kwietnia🙈. Blogowanie to świetna sprawa. Daje mi to niesamowitą siłę, która jest nie do opisania😎😊!
      Pozdrawiam ciepło😊

      Usuń
  2. Gdybym miała wybrać dwie ulubione książki miałabym z tym problem ;) Twoich propozycji niestety nie znam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dużą listę swoich ulubionych pozycji, lecz zdecydowanie te dwie są najlepsze😊. Obie opowiadają o wytrwałości w dążeniu do celu i zwracają uwagę z jakich ważnych gestów składa się nasze życie.
      Serdeczności😊

      Usuń
  3. W te radosne Święta Wielkanocne życzę Ci mnóstwa uśmiechu, ciepła rodzinnego, pysznych przysmaków i wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych. Niech będzie to czas pełen błogosławieństw i wzajemnej życzliwości!
    Wesołych Świąt! 🐣⛪🐇
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😊💗! Również życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych🐣. Niech te wspaniałe dni przyniosą Ci wiele radości, szczęścia i wiosennego nastroju😎🐣.
      Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych😊

      Usuń
  4. Dzięki za recenzje... I wszystkiego najlepszego w pisaniu blogu. 2 latka to już super wiek... Czyżbyś zmieniła szatę graficzną bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję 😀. Nadal nie dowierzam, że już za niedługo będą 2 lata, odkąd tutaj piszę 😀. Tak 🙃... Już jakiś czas temu zmieniłam motyw graficzny 😀.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Raz jeszcze kilka słów o ,,Hobbicie''

Co myślę o książce Hobbit, czyli tam i z powrotem😊 ?

Longin - tu byłem.

Mazurscy w podróży. Diamentowa gorączka.

1 urodziny bloga " Moja pasja czytania"